Obsługa korespondencji


Obsługa korespondencji – rzetelnie i terminowo

Obsługa korespondencji w multibiurach jest prosta, a zasady są przejrzyste!

  • Odbiór: Korespondencja przychodząca do Twojej firmy odbierana jest codziennie.
  • Dodanie: Tego samego dnia, listy wprowadzane są do Internetowego Panelu Klienta.
  • Skanowanie: Jeżeli dodatkowo korzystasz z pakietu skany korespondencji, to każdy list jest otwierany, skanowany a następnie umieszczany w formacie pdf w Internetowym Panelu Klienta.
  • Powiadomienie: O nowym zdarzeniu powiadamiamy Cię za pomocną wiadomości e-mail lub SMS.
  • Przechowywanie: Wprowadzona korespondencja jest przechowywana w naszych biurach.
  • Przekazanie: Możesz wybrać najkorzystniejszy dla Ciebie sposób przekazania korespondencji: może to być odbiór osobisty lub też wysyłka pocztą polską lub kurierem raz w tygodniu/raz w miesiącu.

Prawda, że proste? Proste zasady są po prostu najlepsze! Dodatkowo, dzięki tym 6 zasadom, masz pogląd na swoją korespondencję, a  każdy list odbierzesz
w terminie!