Obsługa korespondencji – rzetelnie i terminowo
Obsługa korespondencji w multibiurach jest prosta, a zasady są przejrzyste!
- Odbiór: Korespondencja przychodząca do Twojej firmy odbierana jest codziennie.
- Dodanie: Tego samego dnia, listy wprowadzane są do Internetowego Panelu Klienta.
- Skanowanie: Jeżeli dodatkowo korzystasz z pakietu skany korespondencji, to każdy list jest otwierany, skanowany a następnie umieszczany w formacie pdf w Internetowym Panelu Klienta.
- Powiadomienie: O nowym zdarzeniu powiadamiamy Cię za pomocną wiadomości e-mail lub SMS.
- Przechowywanie: Wprowadzona korespondencja jest przechowywana w naszych biurach.
- Przekazanie: Możesz wybrać najkorzystniejszy dla Ciebie sposób przekazania korespondencji: może to być odbiór osobisty lub też wysyłka pocztą polską lub kurierem raz w tygodniu/raz w miesiącu.
Prawda, że proste? Proste zasady są po prostu najlepsze! Dodatkowo, dzięki tym 6 zasadom, masz pogląd na swoją korespondencję, a każdy list odbierzesz
w terminie!