Pakiet |
Liczba Wpisów |
KPiR / płatność roczna |
KPiR / płatność miesięczna |
Pełna księgowość / płatność roczna* |
Pełna księgowość/ płatność miesięczna |
||
mFirma 5 |
5 |
180 zł |
199 zł |
– |
440 zł |
||
mFirma 10 |
10 |
230 zł |
250 zł |
490 zł |
580 zł |
||
mFirma 30 |
30 |
330 zł |
360 zł |
690 zł |
760 zł |
||
mFirma 60 |
60 |
540 zł |
600 zł |
– |
1030 zł |
||
mFirma 90 |
90 |
720 zł |
810 zł |
– |
1320 zł |
||
mFirma 120 |
120 |
– |
** |
– |
1600 zł |
||
mFirma 150 |
150 |
– |
** |
– |
1890 zł |
||
mFirma 200 |
200 |
– |
** |
– |
2350 zł |
||
mFirma uśpiona Oferta Specjalna! |
– |
– |
119 zł |
– |
|||
Cena wpisu poza pakietem |
10 zł |
||||||
Cena wpisu poza pakietem mFirma 5 pełna księgowość |
30 zł |
||||||
Korekta JPK, VAT |
15% wartości pakietu |
* Kwota miesięczna przy dokonaniu płatności za rok z góry.
** Wycena ustalana indywidualnie.
Informacje dodatkowe |
|||||
10% rabatu dla działalności gospodarczych rozliczanych w formie ryczałtu bez VAT |
System wag wpisów dokonywanych na podstawie dokumentów, służący do wyceny obsługi księgowej |
|
Rodzaj dokumentu |
Waga wpisu |
Faktury / dokumenty księgowe |
1,00 |
Listy płac |
1 + (0,25 x każdy pracownik) |
Wyciągi bankowe, raporty kasowe w PLN |
1,00/10 pozycji |
Rozliczenia delegacji |
1,00/pozycja |
Usługi dodatkowe |
|
Miesięczna opłata w przypadku zawieszonej działalności gospodarczej |
79 zł |
Miesięczna opłata w przypadku zawieszonej spółki prawa handlowego |
mFirma Uśpiona 149 zł/mc |
Opłata za zmianę abonamentu na niższy lub zmiany rodzaju abonamentu przed upływem okresu wskazanego w Umowie, |
15 zł |
Przygotowanie odpowiedzi na pismo urzędowe |
29 zł |
Opłata za przekroczenie terminu dostarczania dokumentów, tj. do 10 dnia miesiąca |
7 zł za wpis |
Sporządzenie delegacji na terenie RP |
29 zł |
Sporządzenie delegacji zagranicznej |
49 zł |
Sporządzenie korekty deklaracji podatkowej / ZUS lub sporządzenie korekty zapisów księgowych w następwstwie dostarczenia niekompletnej dokumentacji księgowej |
od 59 zł |
Sporządzenie korekty deklaracji VAT-UE |
59 zł |
Sporządzenie zeznania rocznego |
od 49 zł |
Sporządzenie dodatkowego PIT-a do zeznania rocznego (ponad 1) |
9 zł |
Sporządzenie sprawozdania do celów GUS |
99 zł |
Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego |
100% średniego miesięcznego wynagrodzenia |
Wznowienie świadczenia usług |
200 zł |
Usługa w trybie ekspres (dostarczenie dok. po 20 dniu kalendarzowym) |
+30% ceny podstawowej |
Rozliczenia dodatkowego miesiąca przypadającego przed pierwszym miesiącem rozliczeniowym wskazanym w Umowie (miesiąc przypadający na miesiąc podpisania Umowy lub wcześniejszy) |
100% kwoty miesięcznego abonamentu |
Wystawienie faktury, faktury korygującej, noty |
od 10 zł |
Przechowywanie dokumentów po zakończeniu roku rozliczeniowego – 1 segregator do 150 kartek |
30 zł / miesiąc |
Opłata za bezumowne przechowywanie dokumentów – płatne w chwili odbioru dokumentacji przez klienta |
500 zł |
Rejestracja działalności gospodarczej |
od 199 zł |
Rejestracja działalności gospodarczej w przypadku rozwiązania umowy przed upływem 12 miesięcy. |
400 zł |
Sporządzenie bilansu w trakcie roku |
99 zł |
Sporządzenie raportu kasowego |
59 zł/10 pozycji |
Dostęp do modułu wystawiania faktur |
15 zł/mc |
Przygotowanie druków PCC-3, VAT-23, VAT-26 i inne |
Od 29 zł |
Konsultacja |
70 zł / pół h rozmowy / opracowanie odpowiedzi |
Usługi kadrowo-płacowe Obsługa kadrowo-płacowa jednego pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę 59 zł Obsługa kadrowo-płacowa jednego pracownika zatrudnionego na podstawie umowy cywilnoprawnej 49 zł Wypełnienie deklaracji PFRON 149 zł Sporządzenie korekty listy płac 49 zł Rozliczenie jednego pracownika w okresie przypadającym na miesiąc podpisania Umowy lub wcześniejszy 100% opłaty cennikowej Przygotowanie informacji rocznej dla pracownika 49 zł Pakiet – zatrudnienie pracownika 59 zł/os Pakiet – wypowiedzenie i wyrejestrowanie pracownika 39 zł/os Prowadzenie akt osobowych w formie e-teczek 59 zł (jednorazowa opłata) /os Naliczanie PPK 9 zł/os Pakiet – przyjęcie zleceniobiorcy/przygotowanie umowy cywilnoprawnej 29 zł Przygotowanie formularzy Z-3, Z-3a, Z-3b pierwsze 29 zł, kolejne 9 zł Wystawienie zaświadczenia o zarobkach 19 zł
Opłaty windykacyjne Nie dokonanie płatności w terminie wskazanym na fakturze wystawionej przez mKsięgowość sp. z o.o. 10 zł Monit telefoniczny zaległych płatności na rzecz mKsięgowość sp. z o.o. 5 zł Sporządzenie i wysłanie monitu elektronicznego 5 zł Sporządzenie i wysłanie monitu papierowego 15 zł Sporządzenie i wysłanie ostatecznego wezwania do zapłaty 30 zł
Pozostałe usługi i czynności, które nie występują w umowie lub cenniku – ustalane i wyceniane są indywidualne, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia.
* Wszystkie ceny wyrażone są w wartościach netto i nie zawierają podatku VAT