28 listopad

Internet stał się na tyle powszechnym i niezbędnym medium, że nie wyobrażamy sobie bez niego życia. Teraz niemalże wszystko odbywa się online: zakupy, przegląd prasy, płatności, czy dostęp do własnych kont w różnych instytucjach. Jest to także niezbędne narzędzie do promocji własnej firmy, czy szeroko pojętej działalności.

Oprócz mediów społecznościowych, dzięki którym możemy być w stałym kontakcie z naszymi odbiorcami na wiele sposobów, absolutnie niezbędna jest strona www . Budowanie wizerunku w Internecie jest podstawą dzisiejszej reklamy. Doskonale wpływa na rozwój prężnie rozwijającej się firmy i stanowi jej najlepszą wizytówkę.

Oto 5 argumentów za posiadaniem własnej strony, które rozwieją nawet największe wątpliwości.

  1. Dotarcie do potencjalnych klientów

Większość z nas zanim uda się do lekarza, prawnika, czy architekta przeszukuje Internet. Strona pozwala porównać oferty konkurencji. Jest także prawdziwą wizytówką. Dlatego bardzo ważne jest, aby została zrobiona profesjonalnie, nowocześnie. Powinna zawierać podstawowe informacje o firmie, ofertę, odnośniki do mediów społecznościowych, galerię oraz dane kontaktowe. Można też dodać mapkę z dojazdem.  Jeśli zainteresowanemu przypadnie do gustu strona, poczyni dalsze kroki, aby nawiązać z nami kontakt.

Jeżeli nie mamy własnej strony to nie tylko wypadamy niewiarygodnie, ale również tracimy wielu klientów.

  1. Ułatwienie kontaktu

Adres strony możemy umieścić na papierowej wizytówce, co znacznie usprawni nam łączność z klientem potencjalnym lub obecnym. Jeżeli nie będziemy w ich posiadaniu, wystarczy, że podyktujemy adres domeny, a zainteresowana osoba bez problemu nas znajdzie. Pozwala to zaoszczędzić czas, dodaje wiarygodności i profesjonalizmu. Jest to pierwszy krok do zdobycia klienta.

  1. Mail na własnej domenie

Posiadanie strony gwarantuje również adres mailowy zarejestrowany pod własną domeną. Wygląda to bardziej profesjonalnie niż skrzynka mailowa zarejestrowana pod darmowym adresem.

  1. Praca 24/7

Nasza strona pracuje na nasz sukces i pieniądze w zasadzie cały czas, nawet kiedy śpimy. Jest reklamą samą w sobie, co zwiększa sukcesywność działalności jaką prowadzimy.

  1. Własny newsletter

Posiadanie strony daje nam możliwość stworzenia mailowej bazy klientów. Możemy ich zachęcić do zapisania się do Newslettera. Dzięki temu będziemy mieli szybki i wygodny kontakt z nimi, da to możliwość informowania o promocjach, nowych ofertach czy wszelkich zmianach oraz oszczędzi naprawdę wiele czasu, a także znacznie zmniejszy koszty w porównaniu z reklamą na ulotkach, w prasie, radio czy telewizji.

Korzyści z posiadania własnej strony jest naprawdę wiele.  Ważne, aby stworzeniem strony zajęli się profesjonaliści. Koszty jakie w związku z tym poniesiemy bardzo szybko nam się zwrócą. Należy bowiem pamiętać, że strona www to nasza wizytówka, a współczesny konsument bez wiarygodnego źródła zwyczajnie zrezygnuje z naszej oferty.